Wadliwy przedmiot
Przykro nam, że otrzymałeś wadliwy produkt. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy produkt, który do Ciebie wysyłamy, był w idealnym stanie.
Czasami jednak zdarzają się błędy i chcielibyśmy podjąć wszelkie kroki, aby rozwiązać je tak łatwo i szybko, jak to możliwe.
p>
W przypadku produktów objętych naszą 90-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy:
Jeśli Twój przedmiot jest uszkodzony i objęty jest naszą 90-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy, z przyjemnością wymienimy go bezpłatnie.
W przypadku, gdy produkty są wadliwe, pokryjemy koszty przesyłki zwrotnej do nas oraz wszelkie koszty odesłania przedmiotu do Ciebie.
Koszt zwrotu przedmiotu do nas , zostanie zwrócona kwota pokazana dla przesyłki standardowej przy użyciu naszych opublikowanych stawek wysyłki.
Zwrócimy kwotę oryginalną metoda płatności użyta do zapłaty za przedmiot. W przypadku zwrotu kosztów wysyłki po upływie 30 dni wyślemy zwrot pieniędzy za pośrednictwem systemu PayPal.
Jeśli wolisz, chcielibyśmy również zaoferować wydanie bonu upominkowego na DWUKROTNĄ kwotę zwrotu kosztów wysyłki, którą Ty możesz wykorzystać przy następnym zakupie. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji, uprzejmie zanotuj to w sekcji komentarzy formularza zwrotu.
Proszę postępować zgodnie z procedurami zwrotów opisanymi w tym artykule, do klikając tutaj.
Pamiętaj, że opcja zwrotu/wymiany przedmiotu pojawi się tylko wtedy, gdy przedmiot jest objęty gwarancją zwrotu/wymiany.
W przypadku przedmiotów nieobjętych 90-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy:
Jeśli Twój przedmiot jest uszkodzony i nie obejmuje naszej 90-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy i trwa krócej niż 1 rok, z przyjemnością go naprawimy BEZPŁATNIE opłata.
Aby poprosić o naprawę, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Koszt wysyłki do nas zostanie pokryty przez Ciebie, a wysyłka zwrotna będzie podlegać naszym Standardom wysyłki.