Remont
Przykro nam, ale nie jesteśmy w stanie zaoferować naprawy żadnego przedmiotu.
Jeśli Twój przedmiot został zakupiony w ciągu ostatnich 90 dni i objęty jest naszą 90-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy, możesz łatwo zwrócić przedmiot zwróć nam w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy i kup ten sam przedmiot ponownie.
Prosimy postępować zgodnie z procedurami zwrotu opisanymi w tym artykule, klikając tutaj.
Jeśli zwracasz i kupujesz przedmiot ponownie, a cena pomiędzy pierwotną ceną zakupu a ceną aktualną różni się, prosimy o umożliwienie zapłaty pełną cenę za nowe zamówienie i zanotuj podczas realizacji transakcji, że jest to zamówienie zastępcze i że powinniśmy skorygować Twoje konto o różnicę. Po otrzymaniu Twojego zamówienia nasz zespół obsługi klienta zwróci różnicę na Twoją pierwotną metodę płatności.