Gwarancja
Dokładamy wszelkich starań, aby każdy przedmiot, który do Ciebie wysyłamy, był w idealnym stanie i służył przez długi czas. Jednak czasami zdarzają się błędy i chcielibyśmy podjąć wszelkie kroki, aby rozwiązać je tak łatwo i szybko, jak to możliwe.
90-dniowa gwarancja na produkt:
Jeśli Twój produkt jest uszkodzony i objęty jest naszą 90-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy, z przyjemnością wymienimy go bezpłatnie.
W przypadku, gdy produkty są wadliwe, pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej do nas oraz wszelkie koszty odesłania przedmiotu do Ciebie.
USPS Przedpłacona etykieta zostanie wysłana do Ciebie. Zwrócimy środki na pierwotną metodę płatności, której użyłeś do zapłaty za swój przedmiot.
Postępuj zgodnie z procedurą zwrotu zgodnie z tym artykułem, klikając tutaj.
Należy pamiętać, że opcja zwrotu/wymiany przedmiotu pojawi się tylko wtedy, gdy przedmiot jest objęty gwarancją zwrotu/wymiany.
W przypadku produktów przekraczających 90 dni przepraszamy, ale nie jesteśmy w stanie zaoferować zwrotu/wymiany ani naprawy.