Anuluj zamówienie
Jeśli zmienisz zdanie i chcesz anulować zamówienie przed otrzymaniem wiadomości o gotowości do wysyłki, wyślij nam e-mail, zadzwoń lub porozmawiaj z nami, a my z przyjemnością anulujemy Twoje zamówienie.
W przypadku wysłania zamówienia nie będziemy mogli go odwołać. W takim przypadku poczekaj, aż zamówienie dotrze do Ciebie, a następnie odeślij przedmiot do nas.
Anulowanie zamówienia przez PearlsOnly
PearlsOnly zastrzega sobie prawo anulować zamówienie z następujących powodów:
- Niewystarczające zapasy w momencie składania zamówienia
- Nasz kurier nie dostarcza w ogóle do Twojej okolicy lub w naszym zasięgu akceptowalne terminy
- Co najmniej jeden z zamówionych artykułów został wystawiony z nieprawidłową ceną z powodu błędu typograficznego.
Jeśli PearlsOnly anuluje Twoje zamówienie, zostaniesz o tym powiadomiony e-mail, a Twoja płatność zostanie zwrócona tak szybko, jak to możliwe, w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia. PearlsOnly nie oferuje żadnego dodatkowego wynagrodzenia.